פייסבוק ריטרגטינג
זוכרים שבשבוע שעבר גיליתי לכם כלי חדש של פייסבוק? היום נסקר כלי חדש – ישן שפייסבוק מציעים למפרסמים שלהם: רימרקטינג לפי קהלים.
הכלי מאפשר לכם למקד את המודעות שלכם לפי קהל מסוים אותו יצרתם בקאסטום אודיינס – הקהל הממוקד שלכם בקמפיינים.
היכן המודעות מוצגות?
המודעות יוצגו למשתמש בכל האמצעים שאנחנו כבר מכירים כמפרסמים: מודעות פיד ומודעות צד בגרסה האינטרנטית, ומודעות מובייל בגרסה הרספונסינבית, המותאמת לטאבלטים ומכשירים ניידים מכל הסוגים.
אז איך זה קורה?
פייסבוק "משתילים" אצל כל גולש שהקליק על מודעות קוד מעקב, איתו אפשר לעקוב אחר פעילות הגולש ולהתאים את המודעות שלנו בצורה ממוקדת היישר אליו.
למשל: אם ברצוננו למקד קמפיין של עגלות תינוק מעוצבות לקהל של אמהות, בגילאי 24-40, הדוברות עברית ומתגוררות במרכז הארץ, נוכל לבנות קמפיין שכזה.
מבין האמהות ששוטטו אצלנו באתר והתבוננו במבחר העגלות, נבחר את האמהות, שהן בעצם לקוחות פוטנציאליות, שלא ביצעו רכישה, ונבחר להכניס אותן אל קהל הרימרקטינג שלנו.
מעתה והלאה, האמהות האלה שהכנסנו אל קהל זה יצפו במודעות שלנו באופן מואץ, מה שיגרום להן להיחשף למותג באופן תת מודע, עד שיקליקו שוב על אחת מהמודעות וייכנסו לאתר שוב.
ניסוח מודעות רימרקטינג
היתרון הגדול ברימרקטינג, או "שיווק מחדש" בתרגום חופשי, הוא שהגולש כבר מכיר את האתר או את האפליקציה שלך, הוא יודע איזה מוצר אתה מנסה למכור לו, ואין צורך בהיכרות ראשונית בין המותג ללקוח הפוטנציאלי. לכן, אנחנו יכולים בניסוחי המודעות לעודד את הגולש לרכישת המוצר אותו הוא חיפש, הורדת אפליקציה או לביקור נוסף באתר הלקוח שלנו.
ניתן לנסח את המודעות בצורה מתחכמת וישירה, למשל: "התגעגענו אליך! מתי בפעם האחרונה ביקרת באתר שלנו?" כדי לגרום לגולש להרגיש שייכות עם קריצה הומוריסטית 😉
אהבתם? שתפו את החברים!
הירשמו לניולזטר שלנו:
חדשות עדכונים וכלים שימושיים
-
שיפור דירוג בגוגל בעזרת כלים ב-AI בינה מלאכותית
-
איך משפיע AI על תקציב הפרסום בגוגל
-
מקומו של מנהל קמפיינים בגוגל בעולם של בינה מלאכותית
-
שיווק דיגיטלי מתקדם 360°
-
קלאודוויז (Cloudways) – המדריך המלא לאחסון המושלם לאתר שלך
-
כמה כניסות יש לאתר שלך או של המתחרה? – כך תדע בדיוק!
-
קניית אתרים מוכנים ומקודמים – האם זה משתלם ומה חשוב לבדוק?
-
בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט
-
בחירת אחסון איכותי לקידום אתר בגוגל
-
5 אוטומציות שכל עסק צריך
-
יצירת ערך בויקיפדיה – איך מוסיפים והאם זה עוזר לקידום האתר בגוגל?
-
מה זה מיתוג עסקי ואיך עושים זאת נכון?
-
קניית מנויים (עוקבים) ליוטיוב – איך לעשות זאת נכון?
-
קניית צפיות ביוטיוב – כך תעשה זאת באופן שיזניק [ולא יזיק] את הסרטון שלך
-
תוכנות לעריכת תמונות אונליין בחינם [נשבעים!] שכדאי שתכירו
-
מהי מפת אתר (Sitemap.xml) ומה חשיבותה לקידום אתרים SEO?
-
שגיאה 404 (Error 404)- מה זה, האם זה מזיק ולמה ואיך לטפל בה?
-
כך תבצעו מחקר מילים מקיף, ולא רק בעזרת כלי מילות מפתח
-
מה זה SEO [קידום אתרים] ואיך זה יגדיל לך את התנועה לאתר?
-
7 תוכנות לעריכת תמונות בחינם [אין כסף] שאתם חייבים להכיר
-
10 מאגרי תמונות להורדה *בחינם* ללא זכויות יוצרים שכדאי להכיר
-
פרסום ברדיו – כמה זה עולה ולמה כדאי לעבור לפרסום בדיגיטל?
-
בדיקת דומיין – כך תדעו בבעלות מי הדומיין בו אתם מעוניינים
-
פרסום בערוץ 13 – כמה זה עולה ולמה הפרסום באינטרנט משתלם יותר?
-
פרסום בערוץ 12 – כמה זה עולה ולמה הפרסום בדיגיטל משתלם יותר?
-
מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש? [המדריך המלא שיגלה לך הכל]
-
שיווק שותפים בבוקינג: איך תצטרפו ותעשו מזה כסף? [המדריך המלא]
-
שיווק שותפים באמזון: האם זה באמת כזה פשוט וכמה תוכלו להרוויח?
-
שיווק שותפים באיביי (Ebay): להרוויח כסף קל, בקלות
-
כך תבצעו פילוח שוק שיביא לכם לקוחות משלמים לאתר העסק
-
[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-4600% את הפניות באתר במשבר הקורונה?
-
לידים איכותיים – כך תייצרו לידים חמים וממירים מאתר העסק שלכם!
-
המדריך לחיבור בין טופס לידים למייל באופן אוטומטי ובחינם!
-
כלי מנהל האתרים (Google Search Console) – כך תשתמשו בו לטובתכם
-
ROI – מה זה ואיך בעלי עסקים יכולים למקסם אותו בפרסום בדיגיטל?
-
איך לבצע החלפת קישורים כמו אלוף?
-
מיקרו קופי מנצח שמביא המרות [כך תייצרו אותו!]
-
פרסום פרוגרמטי – האם זה עתיד השיווק בדיגיטל?
-
פלטפורמות מובילות למיקור חוץ בתחום הדיגיטל
-
מה זה מיקור חוץ (Outsourcing) ומתי כדאי להשתמש בו לקידום העסק?
-
מה זה שיווק שותפים ואיך עושים ממנו כסף? [המדריך המלא להצלחה]
-
איך מבצעים בדיקת קישורים נכנסים לאתר? [המדריך המלא]
-
Google Grants – המדריך המלא למענק גוגל גרנטס לעמותות
-
קידום תמונות בגוגל – הדרך לקבל עוד תנועה לאתר
-
5 דקות עבודה להטמעת תוסף מסנג'ר באתר שלכם
-
[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-231% את הפניות באתר חברת ברליץ?
-
5 טעויות נפוצות שאתם לא רוצים לעשות בקידום האתר
-
אינסטגרם משיקה בישראל את Instagram Shopping
-
אאוטבריין : ספרו סיפור
-
ממשק ה – Attribution החדש של פייסבוק
-
5 טריקים לשיפור יחס המרה באתר שלכם
-
איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה?
-
6 טיפים באמצעותם תגדילו את זמן השהייה באתר שלכם
-
Facebook Creator Studio – מרכז ניהול תוכן לדף עסקי [סקירה]
-
אז איך כותבים תוכן מעניין שישאיר את הגולשים באתר?
-
10 גורמים מרכזיים שמשפיעים על דירוג האתר שלך בגוגל
-
על הקשר בין ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
-
התממשקות אתרי מסחר למערכת טרנזילה – המדריך המלא
-
מה ההבדל בין פרופיל אישי לבין דף עסקי בפייסבוק?
-
סינדיקציה של תוכן ושיווק דיגיטלי – איך הם הולכים ביחד?
-
הסיבה בגללה בעלי עסקים מפסידים לקוחות ברשת
-
הפיד שלכם בפייסבוק עומד להשתנות, שוב.
-
איך להמיר פרופיל פייסבוק לדף עסקי צעד אחר צעד?
-
עדכוני האלגוריתם של גוגל – פנדה, פינגווין ושאר החיות
-
?פיצול ערוץ 2 – איך זה ישפיע על הפרסום באינטרנט
-
עולם קידום האתרים מאז ועד היום
-
רשימת מטלות SEO בבניית אתר חדש
-
משדרגים את האתר שלכם? שימו לב למיקומים שלכם
-
קידום אורגני מול קידום ממומן – מה ההבדל ומה כדאי?
-
מה זה קידום אתרים? (רמז: לא SEO)
-
גוגל עשו זאת, 85% מהאתרים מותאמים למובייל
-
קידום סרטון ביוטיוב/בפייסבוק. באיזו פלטפורמה כדאי לכם?
-
פרסום, עלות ומותג ברשת
-
איך לכתוב תוכן שיווקי שמותאם ל-SEO?
-
קידום אתרים משנות ה-90 ועד היום
-
קידום דף עסקי בפייסבוק – הלכה למעשה
-
אופטימיזציה לאתרי מובייל
-
הסיפור המופלא של בראוני בריטל
-
גוגל דומיינז
-
התובנות של גוגל+
-
פייסבוק מציגים: עיצוב חדש למודעות צד
-
הכלי החדש: פייסבוק lookalike
-
האלגוריתם של גוגל מתעדכן: פנדה 4.0