איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה?
בנייה של אתר תדמית מחייבת היכרות עם הכלים הטכנולוגים העדכניים ביותר, ראייה אסטרטגית ארוכת טווח והקפדה על חווית משתמש מושלמת. אבל יותר מהכל, היא מחייבת היכרות עם הלקוח ויצירה מענה דיגיטלי ייחודי עבור הצרכים של העסק שלו. אז איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה ויוצרים נכס דיגיטלי רב עוצמה? הכל בכתבה הבאה.
היכרות עם הלקוח, מחקר מתחרים ואנליזה של קהל היעד
השלב ההתחלתי בכל תהליך של בניית אתר תדמית, הוא היכרות עם הלקוח והבנה אמיתית של הצרכים שלו. חשוב להבין אם מדובר על עסק אשר בוחר באסטרטגיה שיווקית של b2c או בחברה אשר עיקר הלקוחות שלה מגיעים ממהלכי b2b. בנוסף, שווה לבחון את אתרי התדמית של המתחרים העסקיים ולבצע אנליזה של הקהל שכבר מבקר בתכיפות גבוהה באתר הקיים.
בחירת הפלטפורמה הדיגיטלית המושלמת לכל עבודה
לאחר שיש מסמך דרישות מסודר ורגע לפני שהאפיון הראשוני מתחיל, שווה לבחון את הפלטפורמות הטכנולוגיות הקיימות בשוק ולהציג ללקוח את כל המידע. כדאי ליידע את הלקוח אודות קלות התחזוקה והתפעול של כל פלטפורמה, עד כמה היא אידיאלית עבור קידום אורגני ומהם החסרונות שלה. זה בדיוק המקום להסביר אודות היתרונות והחסרונות של פלטפורמת קוד פתוח כדוגמת וורדפרס ופלטפורמת קוד סגור כדוגמת ויקס.
יצירה של חווית משתמש ייחודית והקפדה על גרפיקה מתאימה
במהלך בניית אתר התדמית, חייבים לקחת בחשבון את חווית המשתמש, הגרפיקה המתאימה והמעבר ההדרגתי לגלישה במובייל. באופן כללי, ניתן לומר כי אתר שאינו רספונסיבי ישפיע לרעה על כל חווית המשתמש ומומלץ לבצע סימולציה של גלישה ממגוון של מכשירים חכמים – כבר במהלך הבנייה של האתר. חשוב גם לייצר גרפיקה אשר תואמת את הלוגו והמשרדים הפיזיים של המותג ולא לשכוח כי פרסום בפייסבוק מתחיל מהוספה של כמה כפתורי שיתוף בצידי המסך.
בנייה של טפסי יצירת קשר באופן שיעלה את כמות הלידים
בנייה של טפסי יצירת קשר איכותיים מהווה מומחיות של ממש, משום שהיא הדרך הטובה ביותר להגיע ללידים חמים. למעשה, מאחורי כל טופס וכל שדה יש להשקיע מחשבה עמוקה ובלא מעט מקרים אף לעשות A/B טסטינג בכדי לבדוק אילו פרמטרים עובדים ואילו אספקטים כדאי לשנות. אסור גם לזלזל בחשיבות של מיקרו קופי ייעודי בכדי לעלות את אחוזי ההקלקה וליהנות מלידים חמים יותר ומהרשמות רבות יותר לקבלת עדכונים (ניוזלטרים) מהחברה שלכם. לרוב, יועץ קידום אתרים, אשר קידם מאות אתרים בקריירה המקצועית שלו, יידע בדיוק כיצד לעשות אופטימיזציה לטפסי יצירת הקשר.
הטמעה של התכנים הנכונים באתר החדש
בסיומו של כל פרויקט בניית אתרים, יש לבצע הטמעה איכותית של התוכן באתר החברה. למרות שניתן לעשות זאת באופן עצמאי, יש לא מעט ארגונים שיעדיפו לספק את חומרי הגלם לחברה שבנתה את האתר. זאת משום שברוב המקרים החברה שאחראית על בניית האתר תעשה עבודה מרשימה יותר ברמה הוויזואלית אך גם משום שלחלק זה יש משמעות רבה בקידומו האורגני של האתר. על ידי הוספת התגיות המתאימות בכל עמוד ובכל תמונה, ניתן ליהנות מבסיס איכותי לקידום אורגני.
אהבתם? שתפו את החברים!