מה זה מיתוג עסקי ואיך עושים זאת נכון?
בשנים האחרונות, הגלובליזציה פתחה את השוק וכל טוב שיווקי מוצע לנו מכל עבר במהלך היממה. רבים שואלים את עצמם מה זה מיתוג? – ואנו כאן בכדי לספק מענה לשאלה זו ורבות נוספות.
מיתוג מנצח מתחיל במרכיבים היותר אלמנטריים, כמו בניית לוגו שיווקי מוביל ויצירת סלוגנים שונים. בצמוד לכך, במהלך התהליך של הובלת מותג ומיתוג עסק או מוצר, האסטרטגיה השיווקית חייבת להיבנות באופן בו קיימת הבנה כי העולם השיווקי הינו דינמי ומשתנה. על כן, שפת המותג אותה אנו יוצרים יחד איתכם היא אסטרטגיה אשר מרבה להשתנות ולהתאים עצמה לטכנולוגיות מתחדשות, לטרנדים (אופנות) חמים, פלטפורמות שיווק חדשות ועוד.
סיעור מוחין תמידי למען רעיונות מרגשים וחדשים
העשייה הרבה שלנו מלמדת כי "שקט תעשייתי" הוא אויב של כל מותג ועל כן, סיעור מוחין תמיד מתרחש אצלנו לשם העלאת רעיונות חדשים ושוברי שווקים. כאשר רוצים להבין מהו מיתוג, נדרשת היכולת לקבל את העובדה כי רעיונות חדשים חייבים לצוץ באופן שוטף ומתחדש.
כחלק מהפעילות השיווקית, קיים הכרח להשמת דגש על בידול המותג, העסק או המוצר מהמתחרים ולשם כך, תמיד כדאי להיות עם "היד על הדופק", לערוך מחקר מתחרים, לחשוב מהו מיתוג נכון עבורכם ועל ידי מודעות לסביבה התחרותית, ליצור מיתוג נכון שיבדיל אתכם מאוקיינוס השיווק השוכן שם בחוץ. עיצוב המוצר הנכון הוא אינו מספיק ולשם הובלת מותג, קיים צורך במחקר תמידי הנכלל בתהליך.
מוצר בולט על המדף כחלק מהשאלה מה זה מיתוג
לעיתים, בכדי להבין מה זה מיתוג, יש פשוט להציץ על מדפי המוצרים ברשתות הקמעונאות השונות ולהבחין בהבדלים הרבים בין האריזות. אין ספק כי במקרים רבים, העטיפה כה קורצת עד שאנו מוכנים לטעום את המוצר או להתנסות בו עוד לפני שאנו בכלל מכירים אותו ושמענו עליו.
כשאנו שואלים את עצמנו מהו מיתוג, אנחנו תמיד מייחסים חשיבות לאריזה העוטפת את המוצר שלכם, לוקחים בחשבון את קהל היעד ומתכננים עבורו את תהליך השיווק הנכון. האריזה היא חלק לא מבוטל בשאלה מה זה מיתוג וחשוב להיות קשובים למסרים אותם מבקש הלקוח להעביר על גבי האריזה של המוצר המובל.
בניית לוגו כחלק בלתי נפרד מתהליך של שיווק והבנה מהו מיתוג
הלוגו הוא אחד המאפיינים הראשונים שאנשים נתקלים בו ומשננים אותו, כאשר הם תרים אחר מוצרים ו/או שירותים כאלו ואחרים. במקרים מסוימים, אנשים תוהים רבות בסוגייה "מהו מיתוג" אך פוסחים מלהתעכב על בניית לוגו מוביל וקליט.
יצירת הלוגו צריכה להיעשות תוך התחשבות בקהל היעד, באג'נדה של החברה ובמוצר או בשירות עצמו. עיצוב הלוגו הינו אלמנטרי לחלוטין ואין ספק כי לוגו קליט שתופס את העין, לעיתים עשוי לחולל את כל ההבדל בין המשך קנייה על ידי לקוח, לבין פעמים בהן הלקוח פוסח על המוצר המוצע.
באשר לשאלה מה זה מיתוג, כנראה שקיימת יותר מתשובה אחת בעבורה והדרכים להובלת מוצר/שירות הן רבות ומשתנות בהתאם למבוקש.
אחד המרכיבים החשובים, הוא היחס אשר הלקוח מקבל מחברת המיתוג. במקרים בהם היחס חם, אישי ומיועד ספציפית עבור הלקוח, כל הצדדים יוצאים על שכרם ומורווחים בזכות תהליך משותף, שקוף ויעיל עבור כל הצדדים.
מיתוג מושג פעמים רבים במסגרת תהליך של קידום אתרים בגוגל, שכן קידום אתרים מעלה את האתר בתוצאות רבות ובעמודים שונים. כדי להתקדם במעלה הדף הראשון, אתם מוזמנים לפנות אלינו.
הירשמו לניולזטר שלנו:
חדשות עדכונים וכלים שימושיים
-
שיווק מותאם אישית באמצעות טכנולוגיות AI (בינה מלאכותית)
-
שיפור דירוג בגוגל בעזרת כלים ב-AI בינה מלאכותית
-
איך משפיע AI על תקציב הפרסום בגוגל
-
מקומו של מנהל קמפיינים בגוגל בעולם של בינה מלאכותית
-
שיווק דיגיטלי מתקדם 360°
-
קלאודוויז (Cloudways) – המדריך המלא לאחסון המושלם לאתר שלך
-
כמה כניסות יש לאתר שלך או של המתחרה? – כך תדע בדיוק!
-
קניית אתרים מוכנים ומקודמים – האם זה משתלם ומה חשוב לבדוק?
-
בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט
-
בחירת אחסון איכותי לקידום אתר בגוגל
-
5 אוטומציות שכל עסק צריך
-
יצירת ערך בויקיפדיה – איך מוסיפים והאם זה עוזר לקידום האתר בגוגל?
-
קניית מנויים (עוקבים) ליוטיוב – איך לעשות זאת נכון?
-
קניית צפיות ביוטיוב – כך תעשה זאת באופן שיזניק [ולא יזיק] את הסרטון שלך
-
תוכנות לעריכת תמונות אונליין בחינם [נשבעים!] שכדאי שתכירו
-
מהי מפת אתר (Sitemap.xml) ומה חשיבותה לקידום אתרים SEO?
-
שגיאה 404 (Error 404)- מה זה, האם זה מזיק ולמה ואיך לטפל בה?
-
כך תבצעו מחקר מילים מקיף, ולא רק בעזרת כלי מילות מפתח
-
מה זה SEO [קידום אתרים] ואיך זה יגדיל לך את התנועה לאתר?
-
7 תוכנות לעריכת תמונות בחינם [אין כסף] שאתם חייבים להכיר
-
10 מאגרי תמונות להורדה *בחינם* ללא זכויות יוצרים שכדאי להכיר
-
פרסום ברדיו – כמה זה עולה ולמה כדאי לעבור לפרסום בדיגיטל?
-
בדיקת דומיין – כך תדעו בבעלות מי הדומיין בו אתם מעוניינים
-
פרסום בערוץ 13 – כמה זה עולה ולמה הפרסום באינטרנט משתלם יותר?
-
פרסום בערוץ 12 – כמה זה עולה ולמה הפרסום בדיגיטל משתלם יותר?
-
מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש? [המדריך המלא שיגלה לך הכל]
-
שיווק שותפים בבוקינג: איך תצטרפו ותעשו מזה כסף? [המדריך המלא]
-
שיווק שותפים באמזון: האם זה באמת כזה פשוט וכמה תוכלו להרוויח?
-
שיווק שותפים באיביי (Ebay): להרוויח כסף קל, בקלות
-
כך תבצעו פילוח שוק שיביא לכם לקוחות משלמים לאתר העסק
-
[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-4600% את הפניות באתר במשבר הקורונה?
-
לידים איכותיים – כך תייצרו לידים חמים וממירים מאתר העסק שלכם!
-
המדריך לחיבור בין טופס לידים למייל באופן אוטומטי ובחינם!
-
כלי מנהל האתרים (Google Search Console) – כך תשתמשו בו לטובתכם
-
ROI – מה זה ואיך בעלי עסקים יכולים למקסם אותו בפרסום בדיגיטל?
-
איך לבצע החלפת קישורים כמו אלוף?
-
מיקרו קופי מנצח שמביא המרות [כך תייצרו אותו!]
-
פרסום פרוגרמטי – האם זה עתיד השיווק בדיגיטל?
-
פלטפורמות מובילות למיקור חוץ בתחום הדיגיטל
-
מה זה מיקור חוץ (Outsourcing) ומתי כדאי להשתמש בו לקידום העסק?
-
מה זה שיווק שותפים ואיך עושים ממנו כסף? [המדריך המלא להצלחה]
-
איך מבצעים בדיקת קישורים נכנסים לאתר? [המדריך המלא]
-
Google Grants – המדריך המלא למענק גוגל גרנטס לעמותות
-
קידום תמונות בגוגל – הדרך לקבל עוד תנועה לאתר
-
5 דקות עבודה להטמעת תוסף מסנג'ר באתר שלכם
-
[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-231% את הפניות באתר חברת ברליץ?
-
5 טעויות נפוצות שאתם לא רוצים לעשות בקידום האתר
-
אינסטגרם משיקה בישראל את Instagram Shopping
-
אאוטבריין : ספרו סיפור
-
ממשק ה – Attribution החדש של פייסבוק
-
5 טריקים לשיפור יחס המרה באתר שלכם
-
איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה?
-
6 טיפים באמצעותם תגדילו את זמן השהייה באתר שלכם
-
Facebook Creator Studio – מרכז ניהול תוכן לדף עסקי [סקירה]
-
אז איך כותבים תוכן מעניין שישאיר את הגולשים באתר?
-
10 גורמים מרכזיים שמשפיעים על דירוג האתר שלך בגוגל
-
על הקשר בין ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
-
התממשקות אתרי מסחר למערכת טרנזילה – המדריך המלא
-
מה ההבדל בין פרופיל אישי לבין דף עסקי בפייסבוק?
-
סינדיקציה של תוכן ושיווק דיגיטלי – איך הם הולכים ביחד?
-
הסיבה בגללה בעלי עסקים מפסידים לקוחות ברשת
-
הפיד שלכם בפייסבוק עומד להשתנות, שוב.
-
איך להמיר פרופיל פייסבוק לדף עסקי צעד אחר צעד?
-
עדכוני האלגוריתם של גוגל – פנדה, פינגווין ושאר החיות
-
?פיצול ערוץ 2 – איך זה ישפיע על הפרסום באינטרנט
-
עולם קידום האתרים מאז ועד היום
-
רשימת מטלות SEO בבניית אתר חדש
-
משדרגים את האתר שלכם? שימו לב למיקומים שלכם
-
קידום אורגני מול קידום ממומן – מה ההבדל ומה כדאי?
-
מה זה קידום אתרים? (רמז: לא SEO)
-
גוגל עשו זאת, 85% מהאתרים מותאמים למובייל
-
קידום סרטון ביוטיוב/בפייסבוק. באיזו פלטפורמה כדאי לכם?
-
פרסום, עלות ומותג ברשת
-
איך לכתוב תוכן שיווקי שמותאם ל-SEO?
-
קידום אתרים משנות ה-90 ועד היום
-
קידום דף עסקי בפייסבוק – הלכה למעשה
-
אופטימיזציה לאתרי מובייל
-
הסיפור המופלא של בראוני בריטל
-
גוגל דומיינז
-
התובנות של גוגל+
-
פייסבוק מציגים: עיצוב חדש למודעות צד
-
פייסבוק ריטרגטינג
-
הכלי החדש: פייסבוק lookalike
-
האלגוריתם של גוגל מתעדכן: פנדה 4.0