הפיד שלכם בפייסבוק עומד להשתנות, שוב.

| מאת :

בסוף השבוע האחרון פייסבוק הודיעה (קישור להודעה) על שינוי נוסף באלגוריתם של ה-News feed שלכם.
השינוי צפוי להציג לכם, המשתמשים של פייסבוק, יותר תכנים של החברים שלכם ופחות תוכן ציבורי. הסיבה, להחזיר לגולשים את התחושה שהפיד שלהם יציג את התוכן שבאמת מעניין אותם.
האלגוריתם עובד ברמה כזו שהוא בודק כמה תגובות ועניין יש לפוסטים בכדי לקבוע האם הוא יופיע בפיד.
בעזרת עדכון זה, פייסבוק טוענים שהם יצליחו לחזות מראש אילו פוסטים אנחנו (המשתמשים) נרצה לראות בפיד וניצור איתם יותר אינטראקציה.

הפיד של פייסבוק
הפיד של פייסבוק

איך זה משפיע על בעלי עסקים ומנהלי דפי פייסבוק?

נראה שהמגמה של צמצום החשיפה האורגנית ממשיכה. אם בעבר כל מי שעשה לכם לייק לעמוד היה נחשף לתוכן שלכם בצורה אורגנית, ככל שעובר הזמן החשיפה האורגנית הזו הולכת ונעלמת.
מה שאומר שבעלי דפי פייסבוק יצטרכו להמשיך ולשלם על הפצת התוכן שלהם לקהל האוהדים של הדף ו/או לקהל היעד הפוטנציאלי שלהם.
כנראה שזה לא מפתיע במיוחד. בכל רבעון פייסבוק מגדילה את ההכנסות שלה מפרסום בפלטפורמה. לפי הנתונים 40% מהתנועה לאתרי חדשות הם דרך הפייסבוק ופייסבוק רוצה להרוויח על התנועה הזו וגורמת לאתרים הגדולים לממן את ההפצה של התוכן שלהם.
גם אצלנו אנחנו רואים את זה, לקוחות עם דפים של עשרות אלפי לייקים וקהל מאד מחוייב מצליחים בצורה אורגנית להציג את הפוסטים שלהם לאחוזים בודדים מהקהל שלהם.
לכן, היום כחלק מהתקציב הפרסום וכחלק מהפרסום בפייסבוק, אתם חייבים להקצות תקציב לקידום פוסטים (Boost Post).

Facebook-Feed-2017
הירידה בחשיפה האורגנית

גלה את הפיתוי של יוקרה עם שעוני העתק תָג Heuer שלנו, המעוצבים באומנות מעולה המשקפת את האלגנטיות של המקור. כאשר שוקלים א tag heuer fake vs real, ההעתקים שלנו בולטים בתשומת הלב שלהם לפרטים ובחומרים איכותיים, ומציעים אלטרנטיבה במחיר סביר מבלי להתפשר על הסגנון. הרם את משחק פרק היד שלך ותחווה את התחכום של Tag Heuer, והכל תוך כדי הנאה מהביטחון הנובע מבחירת העתק מעוצב בקפידה. קנה עכשיו והגדר מחדש את אוסף האביזרים שלך.

התוכן שיקבל יותר חשיפה בפיד והתוכן שיכול להעניש אתכם:

בהודעה הזו פייסבוק מצד אחד ממליצה על סוג פוסטים שיתן לכם יותר חשיפה – סרטוני הלייב של פייסבוק.
סרטוני הלייב הם מוצר שפייסבוק רוצה לדחוף יותר ויותר, משתמשים ודפים יכולים ליצור סרטונים ודיווחים כדי לספק לקהל שלהם את המידע ב-Live בזמן אמת.

facebook-live

מצד שני, פייסבוק גם מזהירה מנהלי דפי פייסבוק – לא ליצור פוסטים שהם "Engagement-Bait" או בתרגום חופשי אונסי תגובות של אנשים.
אנחנו בטוחים שאתם מכירים את הפוסטים מהסוג שאומרים לכם לשתף בתמורה ל-X, לתייג את החבר שלכם, סקר באמצעות הרגשנים של פייסבוק ועוד.
פייסבוק מתריעה מנהלי דפים משימוש בסוגי הפוסטים הללו, ששימוש בהם עלול לגרום לצמצום בחשיפה האורגנית של דפים.

סוגי הפוסטים הבעייתיים
הפוסטים הבעייתיים

רוצים להתייעץ איתנו בחינם על תוכנית הפרסום שלכם בפייסבוק? דברו איתנו!
 
 

אהבתם? שתפו את החברים!
היסטוריה של קידום אתרים
גוגל פלוס
קידום אורגני מול קידום ממומן בגוגל אדס

חדשות עדכונים וכלים שימושיים