5 טריקים לשיפור יחס המרה באתר שלכם

| מאת :

כולנו יודעים שלא מספיק להביא מבקרים חדשים לאתר שלנו… המטרה האמיתית היא להפוך את הגולשים ללקוחות משלמים. אבל איך תגרמו לאנשים שמבקרים לראשונה באתר להשאיר את הפרטים שלהם או אפילו את מספר האשראי? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שיפור יחס המרה באתר שלכם – הדרך ליצור אתר איכותי יותר שיעבוד בעבורכם 24/7 ויפיק מהגולשים הקיימים יותר הכנסות.

שיפור יחס המרה באתר

טיפ #1 לשיפור יחס ההמרה – הציבו את המוצרים הפופולריים שלכם כבר בהתחלה

כדאי להציב את המוצרים הפופולריים ביותר שלכם כבר בתחילת העמוד – בכדי שהם יקבלו את כל תשומת הלב של הגולשים שמגיעים לאתר. כדאי גם לראות את המיקום שלהם כאשר גולשים מטאבלט או סמארטפון ולזכור שיש חשיבות עליונה לאיכות של כל תמונה – בדרך לשיפור יחס ההמרה. לכן, כדאי להשתמש בתוכנה לעריכת תמונות לפני פרסום של כל תמונה חדשה באתר.

טיפ #2 לשיפור יחס ההמרה –  השתמשו במיקרו קופי איכותי והניעו לפעולה!

המונח מיקרו קופי מתייחס למילים ולביטויים שבהם משתמשים אתרי אינטרנט לצורך הנעת הגולשים לפעולה. לא לחינם הפך תחום המיקרו קופי לחלק אינטגרלי מעולם השיווק הדיגיטלי של השנים האחרונות. מעבר לעובדה שהוא משפר את חווית המשתמש (UX) ומעניק ללקוחות יחס אישי יותר גם בעולם הווירטואלי, יש לו חשיבות עליונה בשיפור יחס המרה (CRO) באתר שלכם. מסיבה זו, כדאי לזנוח את הכפתורים עם הכתב הגנרי ולייצר הנעה לפעולה שמתחברת למותג שלכם. אגב, גם A/B TESTING עם גרפיקה זהה וכיתוב שונה הוא בגדר חובה.

טיפ #3 לשיפור יחס ההמרה – שימו לב לאיכות טפסי יצירת הקשר באתר

למרות שזה נשמע ברור מאליו, בעלי אתרים רבים אינם מבינים עד כמה חשוב לעשות את הטפסים האלו אינטואיטיביים וקלים למילוי. ובכן, יותר ממומלץ להסיר תאים שאין בהם צורך משמעותי (כמו למשל כתובת ומיקוד באתרים שאין בהם אופציה למשלוח), למזער עד כמה שניתן את השימוש ב-Captcha (אשר מחייב את הגולש לסמן ב-V שדה נוסף לאחר מילוי פרטי טופס) ולספק הסבר ברור אודות מילוי חלקי של הטופס. בדרך כלל, ניתן להוסיף שורת קוד פשוטה אשר תאיר באור אדום את החלק הבעייתי בטופס ותסביר מה צריך לעשות בכדי להשלים את הפעולה וליצור עמכם קשר (לייצר ליד). זכרו, ככל שאתם דורשים פחות עבודה מהגולש, כך יחס ההמרה באתר שלכם עולה.

טיפ #4 לשיפור יחס ההמרה – הוסיפו מבצעים שמיועדים אך ורק למי שמגיע מהאתר

מכיוון שכולנו אהובים לחסוך ולנצל את הזמן שלנו מול המסך באופן איכותי, כדאי להוסיף מבצעים שמיועדים אך ורק ללקוחות שפונים אליכם דרך האתר. באופן זה, אתם תשפרו את יחס ההמרה באתר שלכם, תבינו מהר מהם המוצרים שהקהל הדיגיטלי שלכם ישמח לרכוש בעתיד ותנצלו כל קמפיין פרסום בגוגל בצורה אופטימלית. בנוסף, לעניין יש השפעה גם על כל תהליך של שיווק בפייסבוק. משום שניתן לבצע רימרקטינג דינמי שמבוסס על דאטה איכותי – אתם תיהנו מ- ROI טוב יותר גם שם.

טיפ #5 לשיפור יחס ההמרה – הדגישו את מדיניות ההחזרה שלכם

אתרי האי קומרס הגדולים בעולם (Amazon, Asos, Ebay) יודעים שבכדי לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את הסיכוי למכירה דרך האתר, כדאי לשבור את הפחד של הגולש מרכישת מוצרים און ליין. מסיבה זו, הם מציעים מדיניות החזרה נוחה שבהחלט כדאי לכם לאמץ גם באתר שלכם. לכן, אל תפחדו להציע החזר כספי במידה והמוצר שלכם לא התאים לדרישות של הצרכנים שלכם וזכרו תמיד שלקוחות שכבר רכשו מכם בעבר וקיבלו יחס הוגן, לא יהססו לעשות זאת שוב ואף להמליץ לחבריהם.

לסיכום, קידום אתרים בגוגל יביא אליכם את המבקרים הנכונים, אך לא יבצע את פעולת ההמרה. בכדי להעלות את אחוז הפונים אליכם מאופן משמועתי (ולשפר את ה-ROI שלכם), יש לנהל את האתר באופן איכותי, לשלב בין דרישות טכנולוגיות לצרכים פסיכולוגיים ולהבין שממש כמו בעולם האמיתי, בסופו של דבר – כולנו רוצים לעשות עסקה טובה.

אהבתם? שתפו את החברים!
רימרקטינג בפייסבוק
5 טעויות נפוצות בקידום אתר
דף פייסבוק עסקי או פרופיל אישי

חדשות עדכונים וכלים שימושיים