Facebook Creator Studio – מרכז ניהול תוכן לדף עסקי [סקירה]

| מאת :
*עודכן בתאריך 13/05/2020

Creator Studio – מרכז ניהול התוכן לעמודים עסקיים

עולם ניהול התוכן ברשתות החברתיות עבר בשנים האחרונות מהפכה, כאשר מתחום זניח וקטן יחסית הוא התפתח במהירות לתחום שתופס מקום מרכזי בתמהיל השיווקי של חברות רבות. כמעט כל חברת שיווק כיום מספקת שירותי ניהול עמוד פייסבוק וחברות רבות מעסיקות עובדים Inn-House במשרה מלאה, אשר מנהלים את התוכן ברשתות החברתיות של העסק.

בעולם המתפתח הזה השיקה פייסבוק בשבוע שעבר כלי חדש, חינמי ומעניין שנקרא "סטודיו היצירה" או Facebook Creator Studio באנגלית. מדובר בעצם במרכז חדשני לניהול תוכן, בו ניתן לנהל ולעקוב אחר התוכן של כל העמודים העסקיים שאנחנו מנהלים, הכל במקום אחד וללא מעבר מייגע מדף אחד לאחר.

Creator Studio

אז מה אפשר לעשות בעזרת ה-Facebook Creator Studio?

  • ב-Creator Studio החדש ניתן להעלות מספר תמונות וסרטוני וידאו בכמה דפים מקביל ולתזמן אותם.
  • ניתן לבצע חיפוש בכל ספריות התוכן של כל העמודים אותם אנו מנהלים.
  • ניתן לצפות בנתונים מפורטים אודות כל פוסט שהעלנו לדף.
  • גם האינטראקציה שלנו עם העוקבים נהיית פשוטה וקלה בעזרת ה-Creator Studio, כאשר אפשר לענות להודעות פרטיות, להגיב לתגובות בפוסט, ולראות נתונים מפורטים מאוד על הקהל של העסק, הן בפייסבוק והן באינסטגרם.

אהבתי… איך אני מגיע לשם?

ל-Creator Studio החדש של פייסבוק ניתן לגשת דרך לחיצה על לשונית "כלים" ב"כלי פרסום" בעמוד העסקי:

איך למצוא את Creator Studio

או דרך הלינק הבא – https://www.facebook.com/creator/studio/

זהו מסך העבודה הראשי של סטודיו היצירה (Creator Studio). מצד שמאל נמצאות הלשוניות השונות שעוזרות לנו לנווט בתוך הסטודיו:

איך נראה Facebook Creator Studio

 

סקירת הפי'צרים המובילים ב-Creator Studio:

Content Library – ספריית התוכן בה ניתן לראות את כל הפוסטים שהועלו בימים האחרונים לעמודים העסקיים. אפשר לבצע בה סינונים שונים, לפי סוג התוכן.

לשונית הסטטיסטיקות (Insights) – מתייחסת רק לפוסטים מסוג וידאו שהועלו לדף ומספקת פירוט רחב מאוד של מידע סטטיסטי על האינטרקציות של הקהל עם הפוסטים שלנו.

מסך תובנות ב-Creator Studio

לשונית הדואר (Inbox) – מאפשרת לנו לעבור בקלות מעמוד לעמוד ולענות להודעות הפרטיות שאנשים שלחו לעמוד. הריכוז של כל העמודים במקום אחד מאפשר מענה מהיר וקל מאוד.

עוד חידוש נחמד הוא אוסף המוזיקה (Sound Collection) – מאגר עצום של מוזיקה חינמית וחופשית, שניתן להוסיף לסרטונים שאנחנו מעלים לעמוד שלנו. ללא ספק, מדובר בשדרוג רציני לאיכות הוידאו שמנהל תוכן יכול להעלות לדף העסקי שלו בעזרת ה-Creator Studio.

 Facebook Creator Studio Sound Collection

לסיכום, זהו בקצרה ה-Creator Studio החדש של פייסבוק לניהול תוכן. השימוש בו ניתן בחינם למנהלי דפים עסקיים. אין ספק שפייסבוק עוד תפתח את תחום ניהול התוכן בעתיד, כדי שהמשתמשים שלה יוכלו להנות מחוויית גלישה גבוהה וכיפית, שכן מטרת החברה היא להשאיר את הגולשים כמה שיותר זמן בפלטפורמה שלה כדי למכור פרסומות.

רוצים לדעת איך עובד הפרסום בפייסבוק? לחצו כאן.

 

אהבתם? שתפו את החברים!
מחקר מילות מפתח
יצירת ערך בויקיפדיה
לינקשייק - קידום אתרים בעזרת AI

חדשות עדכונים וכלים שימושיים