פייסבוק מציגים: עיצוב חדש למודעות צד

| מאת :

פייסבוק הודיעו לפני מספר מועט של חודשים שבקרוב ישנו את עיצוב מודעות הצד כפי שאנחנו מכירים אותן. מקור הביא לידיעתנו כי ביום 2.6.14 נוכל כבר לחוש את השינוי ולראות את המודעות החדשות שיופיעו בצד ימין למשתמשים בפייסבוק באנגלית.

למה להגדיל את המודעות?

הצעד החכם של פייסבוק איננו מסתורי כמו רוב השינויים שלהם, והסיבות לשינוי הויזואלי ברורות מאליהן:

  • תמונות גדולות מושכות את העין
  • לתמונה יש יותר משקל מטקסט
  • למפרסמים יש הזדמנות ליצור קריאייטיבים מעניינים יותר

ובמקרה שתהיתם, ככה זה הולך להיראות:
מודעות צד של פייסבוק

אופטימיזציית מודעות בפייסבוק

במקביל לשינוי הויזואלי שדיווחנו עליו, פייסבוק הולכים לצמצם את כמות מודעות הצד שהגולשים רואים. ליתר דיוק, אם תגלשו בעמוד הבית של פייסבוק תראו תמיד מצד ימין מודעה אחת. אם תגלשו בעמודים פנימיים, תוכלו לראות שלוש מודעות צד ולא יותר מזה.

ולסיכום

כמפרסמים בפייסבוק, אנחנו יכולים להרגיש שהכח למקד את לקוח הקצה הוא בידינו. מיקוד דמוגרפי, גיאוגרפי, ולפי תחומי עניין הוא השילוב המושלם לכל מפרסם. נקווה שצמצום כמות המודעות והגדלת התמונה יביאו את הגולשים להקליק על הפרסומות הרלוונטיות אליהם, וליצור מצב של WIN WIN WIN בין פייסבוק – הפרסמים בו – והגולשים בו.

רוצים לקרוא את ההכרזה על השינוי מאת פייסבוק? קליק כאן והגעתם לשם.
 
 

אהבתם? שתפו את החברים!
פלטפורמות מובילות למיקור חוץ בתחום הדיגיטל
תוכן לאתר
גוגל גרנטס המדריך

חדשות עדכונים וכלים שימושיים