קניית צפיות ביוטיוב – כך תעשה זאת באופן שיזניק [ולא יזיק] את הסרטון שלך
קניית צפיות ביוטיוב היא סוגיה רגישה במיוחד. מצד אחד, היא עשויה להגדיל במידה משמעותית את החשיפה של הסרטונים שלכם, ולתרום באופן כללי לנוכחות מרשימה במרחב הדיגיטלי – גם מעבר לאותן צפיות שנרכשו על-ידיכם. מצד שני, המדיניות הרשמית של אתר שיתוף הוידאו הפופולרי אוסרת על פעולות מהסוג הזה. בהתאם, קניית לייקים ביוטיוב או קניית צפיות עלולות להוביל לענישה, ואפילו קשה, ובפרט אם הן מבוצעות באופן רשלני.
בכל מקרה, אם גם אתם רוצים לדעת איך קונים צפיות ביוטיוב, בעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת.
למה כדאי לקנות צפיות / לייקים / מנויים?
בדומה לגוגל, גם יוטיוב מדרגת את אינספור הסרטונים שמועלים לפלטפורמה שהפכה לשם נרדף לצפייה בווידאו ברשת. הפרמטרים העיקריים הם:
- מספר הצפיות – באופן טבעי, ככל שיותר אנשים צופים בתוכן מסוים, כך סביר להניח שהוא מספק ערך אמיתי. זו גם הסיבה שבגללה קניית צפיות ביוטיוב אסורה על-פי התקנון.
- אחוזי ההשלמה של הצפייה בסרטון – כשחלק גדול מהצופים נוטש סרטון תוך זמן קצר יחסית, זו אינדיקציה ברורה לאיכות ירודה. מצד שני, אם רוב הגולשים נשארים עד לסוף הווידאו, יוטיוב תעניק לו נקודות זכות רבות.
- תגובות – כמו בכל רשת חברתית, מעורבות של הגולשים היא סיגנל חיובי (גם אם התגובה עצמה שלילית). בהתאם, גם קניית תגובות ביוטיוב היא פעולה שמניבה תועלת ולכן יש מי שמספק את השירות הזה.
- הרשמה לערוץ – אם בעקבות צפייה בסרטון מסוים הגולש או הגולשת בוחרים להירשם לערוץ, זו כמובן מחמאה מובהקת, ויוטיוב מתייחסת לכך בהתאם.
ניתן לראות שפעולות כמו רכישת צפיות, לייקים ותגובות, וכן קניית מנויים ליוטיוב, עשויות להעלות במידה ניכרת את הציון של הסרטונים שלכם. ככל שהציון יהיה גבוה יותר, כך יש סיכוי טוב יותר שהסרטונים ייחשפו לעוד עיניים ומספר הצפיות יעלה עוד ועוד. בנוסף, חלק גדול מהגולשים מייחס משמעות חיובית מאוד למספר צפיות גבוה (גם כשישנה מודעות לכך שחלק מהן נקנה בכסף) – ולכן גם המיתוג של הערוץ ושל מי שעומד מאחוריו משתדרג.
איך לקנות צפיות ביוטיוב מבלי להסתכן בעונש?
אם יוטיוב מזהה פעולות שהיא אוסרת עליהן, מן הסתם היא עלולה להעניש את הסרטון ואפילו את הערוץ כולו – ע"י הורדת הציון, השעיית החשבון ואפילו סגירת הערוץ לצמיתות!
אי לכף, אם כבר החלטתם לקנות צפיות ביוטיוב, חשוב לעשות זאת בחוכמה.
ראשית, יש להקפיד על קניית צפיות ביוטיוב מישראל בלבד. ברוב המקרים, צפיות ממדינות אחרות עלולות להיתפש ע"י יוטיוב כלא רלוונטיות ולכן חשודות. גם צופים בעלי חשבונות מזויפים או בוטים הם סיכון של ממש.
דגש חשוב שני הוא צפייה בכל הסרטון (או לפחות בחלק ניכר ממנו) ולא ב-2-3 שניות (שכן צפייה לפרק זמן קצר עלולה כאמור להוריד את הדירוג). בנוסף, כדאי להקפיד על יחס סביר בין צפיות לבין לייקים ותגובות, ולכן אם מספר הצפיות הצפוי גבוה, כדאי לבצע במקביל גם קניית לייקים ביוטיוב. כמובן שתגובות, צפייה בסרטונים נוספים באותו ערוץ או הרשמה כמנוי יתקבלו בברכה.
המלצה אחרונה היא לפרוס את הצפיות על פני פרק זמן ממושך. מצב שבו קניית צפיות ביוטיוב בזול הביאה לזינוק דרמטי בחשיפה של הערוץ לכמה ימים ולאחר מכן פתאום מגיעה תקופת שפל ארוכה, עלול לעורר חשד של ממש.
קניית צפיות ביוטיוב - שאלות נפוצות ותשובות
האם קניית צפיות ביוטיוב היא תופעה נפוצה?
ככל הנראה, כן. אמנם גם המוכרים וגם הקונים לא מדברים על כך, ולכן באופן טבעי אין נתונים בדוקים, אבל ההערכה היא שלא מעט אנשים, כולל דמויות מוכרות ופופולריות, עושים זאת. גם קניית לייקים ביוטיוב, תגובות וכאמור מנויים הן פעולות מקובלות.
האם פרסום ממומן ביוטיוב הוא תחליף טוב לקניית צפיות ביוטיוב?
פרסום ביוטיוב – פעולה שמתבצעת דרך פלטפורמת הפרסום גוגל אדס, הממשק שאחראי גם על פרסום בגוגל – עשוי להגדיל את מספר הצפיות בסרטון המקודם באופן אותנטי. מצד שני, עבור חלק בלתי מבוטל מהצופים הסרטון עלול להיות לא רלוונטי, ולכן יחס העלות-תועלת של המהלך לא יהיה משתלם במקרים רבים.
האם יש עדיפות לצפיות מישראל?
ברוב המקרים כן.
האם כדאי לרכוש גם תגובות ולייקים?
קניית תגובות ליוטיוב וכן רכישת ליקים הם מוצרים משלימים לצפיות, ובמקרים רבים הם הכרחיים על-מנת שלא לעורר חשד.
מה עושים אם לא רוצים לקנות צפיות ביוטיוב?
מצלמים תוכן איכותי ובפרט כזה שיש לו פוטנציאל ויראלי. אמנם יצירת תוכן מחייבת השקעה של זמן, מחשבה ומשאבים נוספים, אבל בסופו של דבר היא תניב תועלת רבה יותר בהשוואה לקניית צפיות ביוטיוב מישראל, ובפרט אם חושבים על הטווח הארוך.
הירשמו לניולזטר שלנו:
חדשות עדכונים וכלים שימושיים
-
שיפור דירוג בגוגל בעזרת כלים ב-AI בינה מלאכותית
-
איך משפיע AI על תקציב הפרסום בגוגל
-
מקומו של מנהל קמפיינים בגוגל בעולם של בינה מלאכותית
-
שיווק דיגיטלי מתקדם 360°
-
קלאודוויז (Cloudways) – המדריך המלא לאחסון המושלם לאתר שלך
-
כמה כניסות יש לאתר שלך או של המתחרה? – כך תדע בדיוק!
-
קניית אתרים מוכנים ומקודמים – האם זה משתלם ומה חשוב לבדוק?
-
בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט
-
בחירת אחסון איכותי לקידום אתר בגוגל
-
5 אוטומציות שכל עסק צריך
-
יצירת ערך בויקיפדיה – איך מוסיפים והאם זה עוזר לקידום האתר בגוגל?
-
מה זה מיתוג עסקי ואיך עושים זאת נכון?
-
קניית מנויים (עוקבים) ליוטיוב – איך לעשות זאת נכון?
-
תוכנות לעריכת תמונות אונליין בחינם [נשבעים!] שכדאי שתכירו
-
מהי מפת אתר (Sitemap.xml) ומה חשיבותה לקידום אתרים SEO?
-
שגיאה 404 (Error 404)- מה זה, האם זה מזיק ולמה ואיך לטפל בה?
-
כך תבצעו מחקר מילים מקיף, ולא רק בעזרת כלי מילות מפתח
-
מה זה SEO [קידום אתרים] ואיך זה יגדיל לך את התנועה לאתר?
-
7 תוכנות לעריכת תמונות בחינם [אין כסף] שאתם חייבים להכיר
-
10 מאגרי תמונות להורדה *בחינם* ללא זכויות יוצרים שכדאי להכיר
-
פרסום ברדיו – כמה זה עולה ולמה כדאי לעבור לפרסום בדיגיטל?
-
בדיקת דומיין – כך תדעו בבעלות מי הדומיין בו אתם מעוניינים
-
פרסום בערוץ 13 – כמה זה עולה ולמה הפרסום באינטרנט משתלם יותר?
-
פרסום בערוץ 12 – כמה זה עולה ולמה הפרסום בדיגיטל משתלם יותר?
-
מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש? [המדריך המלא שיגלה לך הכל]
-
שיווק שותפים בבוקינג: איך תצטרפו ותעשו מזה כסף? [המדריך המלא]
-
שיווק שותפים באמזון: האם זה באמת כזה פשוט וכמה תוכלו להרוויח?
-
שיווק שותפים באיביי (Ebay): להרוויח כסף קל, בקלות
-
כך תבצעו פילוח שוק שיביא לכם לקוחות משלמים לאתר העסק
-
[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-4600% את הפניות באתר במשבר הקורונה?
-
לידים איכותיים – כך תייצרו לידים חמים וממירים מאתר העסק שלכם!
-
המדריך לחיבור בין טופס לידים למייל באופן אוטומטי ובחינם!
-
כלי מנהל האתרים (Google Search Console) – כך תשתמשו בו לטובתכם
-
ROI – מה זה ואיך בעלי עסקים יכולים למקסם אותו בפרסום בדיגיטל?
-
איך לבצע החלפת קישורים כמו אלוף?
-
מיקרו קופי מנצח שמביא המרות [כך תייצרו אותו!]
-
פרסום פרוגרמטי – האם זה עתיד השיווק בדיגיטל?
-
פלטפורמות מובילות למיקור חוץ בתחום הדיגיטל
-
מה זה מיקור חוץ (Outsourcing) ומתי כדאי להשתמש בו לקידום העסק?
-
מה זה שיווק שותפים ואיך עושים ממנו כסף? [המדריך המלא להצלחה]
-
איך מבצעים בדיקת קישורים נכנסים לאתר? [המדריך המלא]
-
Google Grants – המדריך המלא למענק גוגל גרנטס לעמותות
-
קידום תמונות בגוגל – הדרך לקבל עוד תנועה לאתר
-
5 דקות עבודה להטמעת תוסף מסנג'ר באתר שלכם
-
[קייס סטאדי] איך הגדלנו ב-231% את הפניות באתר חברת ברליץ?
-
5 טעויות נפוצות שאתם לא רוצים לעשות בקידום האתר
-
אינסטגרם משיקה בישראל את Instagram Shopping
-
אאוטבריין : ספרו סיפור
-
ממשק ה – Attribution החדש של פייסבוק
-
5 טריקים לשיפור יחס המרה באתר שלכם
-
איך בונים אתר תדמית בצורה נכונה?
-
6 טיפים באמצעותם תגדילו את זמן השהייה באתר שלכם
-
Facebook Creator Studio – מרכז ניהול תוכן לדף עסקי [סקירה]
-
אז איך כותבים תוכן מעניין שישאיר את הגולשים באתר?
-
10 גורמים מרכזיים שמשפיעים על דירוג האתר שלך בגוגל
-
על הקשר בין ניהול מוניטין ברשת וקידום אתרים
-
התממשקות אתרי מסחר למערכת טרנזילה – המדריך המלא
-
מה ההבדל בין פרופיל אישי לבין דף עסקי בפייסבוק?
-
סינדיקציה של תוכן ושיווק דיגיטלי – איך הם הולכים ביחד?
-
הסיבה בגללה בעלי עסקים מפסידים לקוחות ברשת
-
הפיד שלכם בפייסבוק עומד להשתנות, שוב.
-
איך להמיר פרופיל פייסבוק לדף עסקי צעד אחר צעד?
-
עדכוני האלגוריתם של גוגל – פנדה, פינגווין ושאר החיות
-
?פיצול ערוץ 2 – איך זה ישפיע על הפרסום באינטרנט
-
עולם קידום האתרים מאז ועד היום
-
רשימת מטלות SEO בבניית אתר חדש
-
משדרגים את האתר שלכם? שימו לב למיקומים שלכם
-
קידום אורגני מול קידום ממומן – מה ההבדל ומה כדאי?
-
מה זה קידום אתרים? (רמז: לא SEO)
-
גוגל עשו זאת, 85% מהאתרים מותאמים למובייל
-
קידום סרטון ביוטיוב/בפייסבוק. באיזו פלטפורמה כדאי לכם?
-
פרסום, עלות ומותג ברשת
-
איך לכתוב תוכן שיווקי שמותאם ל-SEO?
-
קידום אתרים משנות ה-90 ועד היום
-
קידום דף עסקי בפייסבוק – הלכה למעשה
-
אופטימיזציה לאתרי מובייל
-
הסיפור המופלא של בראוני בריטל
-
גוגל דומיינז
-
התובנות של גוגל+
-
פייסבוק מציגים: עיצוב חדש למודעות צד
-
פייסבוק ריטרגטינג
-
הכלי החדש: פייסבוק lookalike
-
האלגוריתם של גוגל מתעדכן: פנדה 4.0